Helló helló :)

2012.10.02. 14:52 | AnitaKiara | Szólj hozzá!

Üdvözlök mindenkit sok szeretettel az oldalamon!

Alapvetően azért hoztam létre ezt a blogot, hogy megosszam a világgal az általam létrehozott dolgokat. Aztán a többi meg majd jön magától.

Sokáig pihent posztok nélkül, árván a blog, ahogy a neve is mutatja (First Blog of 2009, amit annak idején hirtelen felindulásból indítottam, és ugyanolyan hirtelen abba is hagytam). De ez ne tévesszen meg senkit, igyekszem mostantól kevésbé elhanyagolni :)

Amikor alkotó kedvemben vagyok, akkor rajzolok, gyurmaékszereket készítek, esetleg írok is. Ez utóbbi nem biztos, hogy túl gyakori lesz :) Nem is szaporítanám tovább a szót, beszéljenek a képek helyettem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://firstblogof2009.blog.hu/api/trackback/id/tr934815805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása